Info

0-LostInLaplandSince2008

Lost in Lapland Oy on luotettava suomalainen perheyritys. Se on aloittanut toimintansa vuonna 2008 tavoitteenaan tarjota matkailijoille tasokasta ja edullista majoitusta lähellä keskustan palveluita Ylläksen Äkäslompolossa sekä Levillä.
Huoneistot ovat kodikkaita, laadukkaita ja hyvin varusteltuja. Viikkohintaan sisältyy mm. loppusiivous, takkapuut ja maksuton internet-yhteys (Kopara-Mökit).
Tarjoamme myös muita alueen palveluita ja tuotteita sekä itse että yhteistyökumppaniemme kautta.
Lue myös varausehtomme.

Lost in Lapland Oy myös välittää muiden omistamia loma-asuntoja ja mökkejä vuokralle. Voit tutustua vuokravälitystoimintaamme tarkemmin täällä tai kysyä meiltä lisätietoja.

Tämän lisäksi myymme loma-asuntoja. Olemme ammattitaitoinen, yhteistyökumppaneitamme ja asiakkaitamme kunnioittava yritys ja haluamme palvella Teitä parhaalla mahdollisella tavalla. Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää!


Varausehdot

Lost in Lapland -varausehdot PDF-tiedostona

Reservation Terms

УСЛОВИЯ БРОНИРОВАНИЯ-КОТТЕДЖЕИ

LOST IN LAPLAND – VARAUSEHDOT

Lost in Lapland Oy (jäljempänä myös Vuokralleantaja) noudattaa majoituspalvelusten tilaamisessa, varaamisessa ja tilattujen palvelujen peruuttamisessa seuraavia ehtoja. Nämä ehdot tulevat kumpaakin osapuolta sitoviksi, kun asiakas on tehnyt varauksen. Varaajan tulee olla täysi-ikäinen.

 VARAAMINEN JA MAKSU

Varausmaksu (30 %)

Varaus on vahvistettu, kun asiakas on maksanut 30 % ennakkomaksun online-varauksena tai laskun eräpäivään mennessä. Mikäli varaus tehdään myöhemmin kuin kuusi viikkoa ennen oleskelun alkamista, ei ennakkomaksua peritä erikseen.

Loppumaksu (70 %)

Loppulasku (70 %) lähetetään sähköpostitse noin kuusi viikkoa ennen varauksen alkamista. Loppusuorituksen tulee tapahtua viimeistään kuukautta ennen oleskelun alkua tai eräpäivään mennessä. Ellei loppusuoritusta ole maksettu eräpäivään mennessä, on Vuokralleantajalla oikeus perua varaus. Loppulaskun yhteydessä lähetetään asiakkaalle asukasohje sekä ajo-ohjeet avaimen saantipaikkaan ja majoituskohteeseen sähköpostitse.

 PERUUTUKSET

Peruutus on aina tehtävä kirjallisesti Vuokralleantajalle.

Mikäli asiakas peruuttaa varauksensa:

  1. vähintään 30 päivää ennen oleskelun alkamista, palautetaan ennakkomaksu ja loppusuoritus takaisin vähennettynä peruutuskuluilla 50 €/huoneisto.
  2. myöhemmin kuin 30 päivää ennen oleskelun alkamista veloitetaan koko vuokra

Peruutus katsotaan tapahtuneeksi sillä hetkellä, jolloin tieto peruutuksesta on tullut Vuokralleantajalle.

Asiakkaalla on oikeus saada Vuokralleantajalle maksamansa summa takaisin, vähennettynä kuluilla 50 €/huoneisto, mikäli peruutus johtuu syystä, että asiakas itse tai hänen kanssaan samassa yhteistaloudessa elävä henkilö vakavasti sairastuu, joutuu vakavaan onnettomuuteen tai kuolee. Edellä tarkoitettu tapahtuma on osoitettava luotettavalla tavalla (esim. lääkärintodistus).

Mikäli peruutus tapahtuu myöhemmin kuin 48 tuntia ennen varausajankohdan alkua tai mikäli peruutus tapahtuu oleskelun aikana, ei asiakkaan maksamaa vuokrasummaa korvata. Mikäli asiakas muuttaa lomakohdetta tai loman ajankohtaa, sitä pidetään aikaisemman peruutuksena ja uutena varauksena.

 VUOKRALLEANTAJAN OIKEUS PERUA VARAUS

Mikäli kyseessä on ylivoimainen este, force majoure, voi Vuokralleantaja perua varauksen. Tällöin asiakkaalla on oikeus saada maksamansa vuokra kokonaisuudessaan takaisin. Mikäli varausta koskevia suorituksia ei makseta ajallaan, on Vuokralleantajalla oikeus perua varaus.

 AVAINTEN LUOVUTUS

Loppulaskun yhteydessä tulevassa asukasohjeessa on tarkemmat tiedot avainten luovutuksesta. Lomakohteen avaimet ovat saatavissa tulopäivänä klo 16.00 lähtien. Avaimenluovuttajalla, omistajalla tai huoltajalla on oikeus periä avaimista 50 € suuruinen vakuus. Jos asiakas ei palauta mökin avaimia ja hänen voidaan katsoa kadottaneen ne huolimattomuuttaan, peritään mökin lukkojen vaihtamisesta aiheutuneet todelliset kustannukset vähennettynä mahdollisella panttimaksulla.

 OLESKELU LOMAKOHTEESSA

Lomakohde on asiakkaan käytettävissä tulopäivästä klo 16.00 lähtöpäivään klo 10.00.

 VAHINGOT

Asiakas on velvollinen korvaamaan majoituskohteelle tai sen irtaimistolle aiheuttamansa vahingot suoraan omistajalle. Majoituskohde ja sen irtaimisto tarkistetaan aina vuokrauksen jälkeen. Tupakointi ja lemmikkieläinten pito on ehdottomasti kielletty.

Tupakoinnista huoneistossa tai luvattomasta lemmikkieläimen pidosta peritään 500 € siivouskulu jälkikäteen.

HÄIRIÖ TAI VAARATILANTEESTA JOHTUVA VUOKRASOPIMUKSEN PURKAMINEN

Mikäli vuokralainen ei Vuokralleantajan edustajan antamasta huomautuksesta huolimatta lakkaa aiheuttamasta häiriötä tai vaaraa samassa tai naapurikiinteistössä oleville, on Vuokralleantajalla oikeus purkaa vuokrasuhde välittömästi. Kaikista yllä olevista toimenpiteistä aiheutuneet kulut laskutetaan varaajalta.

 HENKILÖMÄÄRÄ

Majoituskohdetta ei saa käyttää useampi henkilö kuin mitä on ilmoitettu. Teltan, asuntoauton ja -vaunun käyttö lomakohteen tontilla ilman Vuokralleantajan lupaa on kielletty.

 VALITUKSET

Kaikki majoituskohteen varustukseen ja kuntoon liittyvät huomautukset ja valitukset on osoitettava välittömästi niiden aiheen ilmaannuttua ja loman aikana suoraan kohteen huoltajalle tai Vuokralleantajalle. Mikäli asiaan ei tule korjausta, asiakkaan tulee tehdä kirjallinen valitus jatkokäsittelyä varten Vuokralleantajalle viikon kuluessa varauksen päättymisestä.  Jos asiakas ja Lost in Lapland Oy eivät pääse asiassa yhteisymmärrykseen, voi asiakas saattaa asian Kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.

 VARAUKSET

Vuokrakohteiden pohjapiirustukset, koko, kalustus, sisustus ja varustus voivat poiketa vähäisessä määrin esitteissä tai muussa markkinointimateriaalissa esitetystä.

 OIKEUS HINTOJEN MUUTOKSIIN

Lost in Lapland Oy varaa oikeuden oikaista hintatiedoissa olevat virheet ennen sopimuksen syntymistä. Sopimuksen syntymisen jälkeen Lost in Lapland Oy:lla on oikeus korottaa ja vastaavasti velvollisuus alentaa sovittua hintaa, jos mökkilomapalvelun hintaan vaikuttavat verot tai julkiset maksut muuttuvat.

 MAKSUT VISA-, VISA ELECTRON- TAI MASTERCARD-KORTEILLA

Mikäli haluat maksaa Visa-, Visa Electron- tai MasterCard-korteilla, Lost in Lapland toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail.

Paytrail Oyj toimii Visa-, Visa Electron- tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä, ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrailin välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail on myös maksun saaja.

Paytrail, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7,
40100 Jyväskylä

Puhelin: 020 718 1820

VERKKOPANKIT

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

TERVETULOA!

 

 

UA-8575036UA-85750365-1